Inschrijven bij Stichting Goederenbank:

Inschrijven bij: Stichting Goederenbank is alleen mogelijk als u valt onder de minima doelgroep.
Wij als stichting werken echter met een gecontroleerde doelgroep minima personen en gezinnen, binnen ons werkgebied.
Wanneer u een uitkering ontvangt, komt u mogelijk al in aanmerking voor onze hulp.
Wij helpen een ieder van jong tot oud, van Sociale Dienst tot aan U.W.V. uitkering.

 

Hoe werkt het:

Inschrijven als minima kunt u tijdens openingstijden in onze winkel regelen, u betaald dan twintig euro per jaar.
U hoeft geen afspraak te maken, u kunt zich direct melden bij een van onze medewerkers.
Als lid van: Stichting Goederenbank mag u het gehele jaar gratis komen shoppen in onze winkel.
Dit voor Huisraad, woninginrichting, kleding, keukenapparatuur en witgoed.
kleine spullen zijn onbeperkt mee te nemen, maar grotere spullen zijn een maximum aantal per jaar mogelijk. {zie regelgeving}
Soms zijn in bepaalde situaties ook uitzonderingen mogelijk, indien iemand totaal geen inrichting heeft zullen wij kijken waar we mee kunnen helpen.

Wat neem ik mee voor inschrijving:

U dient het volgende mee te nemen voor inschrijving, een inschrijving is een geheel jaar geldig {365 dagen per jaar.}
Geldig ID bewijs of Verblijfvergunning.
Bewijs van inkomsten: Bankafschrift of uitkering specificatie { recent niet ouder dan 3 mnd.}
Geldige voedselbankpas mag ook als bewijs van inkomsten dienen.
U betaald direct in de winkel voor een geheel jaar 20 euro cash of per pin.
U gaat akkoord met het geven van uw gegevens, deze zijn opgeslagen in een beveiligde omgeving.
Voor inschrijving bent u bij het ondertekenen van het inschrijfformulier, akkoord gegaan met onze regelgeving.
Lees daarom ook goed onze regelgeving door op de pagina: Regelgeving.
Inschrijfformulieren blijven bij ons in het bezit, deze komen in de mappen: Inschrijvingen. Deze staan in beveiligde omgeving opgeslagen.

Onze medewerkers controleren de inschrijvingen, bij het meenemen van spullen.
Vervoerskosten voor het thuis afleveren van spullen, dienen apart betaald te worden.

 

Statushouders die wonen in AZC kunnen zich niet inschrijven:

Statushouders die nog verblijven in het AZC, kunnen tegen kleine vergoeding gewoon bij ons winkelen.
Statushouders in het AZC hebben nog geen zekerheid, dat hun een woning krijgen in ons werkgebied.
Zodra hun een woning binnen ons werkgebied krijgen toegewezen, kunnen ook hun zich inschrijven voor hulp vanuit onze Stichting.

 

Bewindvoerders inschrijven van cliënt:

Bewindvoerders kunnen hun cliënten inschrijven op afstand, u als bewindvoerder kunt contact opnemen via E-mail: info.goederenbank@gmail.com
Wij sturen alle informatie toe over de afhandelingen, voor het inschrijven van uw cliënt.
De Jaarlijkse kosten kunt u via onze rekening overmaken o.v.v. cliënt.

Telefonisch contact is uiteraard ook mogelijk tijdens openingstijden: 06-16670809.

 

Vervoerskosten:

Wij als team Goederenbank Den Helder, kunnen indien nodig uw spullen thuis bezorgen op afspraak. 
Deze kosten behoren niet bij de inschrijving, en worden apart gerekend.

Wel hebben wij de vervoerskosten zo laag als mogelijk gehouden voor u als minima, zie hieronder de tarieven voor verschillende regio's:

Den Helder: 8 Euro per rit.
Julianadorp: 9 Euro per rit.
Breezand en Anna Paulowna: 12 euro per rit.

De vervoerskosten hebben wij met 1 euro helaas moeten verhogen per regio, dit i.v.m.  de huidige stijging van de Dieselkosten.
Wij proberen de kosten voor een ieder betaalbaar te houden, daarom een minimale verhoging.


Kosten zijn per rit, wanneer we twee keer moet rijden, betaald u ook dubbel vervoerskosten.
Bent u niet thuis bij bezorging op afspraak, dan zijn wij genoodzaakt opnieuw bij bezorging de kosten in rekening te brengen.

 

Ophalen van spullen zijn altijd gratis, indien het nog een tweede ronde meekan.

 

Team Stichting Goederenbank Den Helder.